Once Upon a Time S03E13 – Witch Hunt

Végre megkaptuk az előző részben felmerült kérdésekre a választ. Na persze nem mindre, de a többség kezd kitisztulni.

Úgyhogy innentől sajnos SPOILER.

313_28429

A boszorkányunk neve Zelena. Ezt lehet, hogy már eddig is lehetett tudni, de nem olvastam utána. Nekem új volt. És megtudtuk, hogy mi baja van Reginával. Bár nekem kicsit sántít a dolog. Olyan hihetetlennek tűnik számomra az egész. Szóval én nem tartom kizártnak, hogy ez csak hazugság. Bár ha jobban belegondolunk, a Disney-nél most menő ez a testvér téma (lásd: Frozen). Na de hogy ő is Rumpi tanítványa volt… Miért? Nincs ott senki más, aki ért az ilyesmihez, csak Rumpi?

Megint volt egy kis Robin Hood-Regina barátkozás. Most nem azért, de egy szörnyeteget plüssé változtat, én ugyanúgy paráznék tőle, mert mi van, ha visszafordul valahogy a varázslat, és éppen szépeket álmodok, magamhoz ölelve a majmot, az meg átváltozik vérengző fenevaddá? Hát kösz szépen. Na mindegy, a lényeg, hogy Regina próbált kedves lenni.

Ó, és a vérvarázslat. Na ezért nem hiszem én azt, hogy a boszi Regina testvére lenne. Hiszen megszerezte Regina vérét, ezzel felül tudja írni a varázslatait. De mivel azt mondta Reginának, hogy testvérek, neki erről fogalma sincs, és tényleg beveszi. Tehát a vérvarázslat se olyan megtörhetetlen dolog, mert csak egy vérrokon kell hozzá. Vagy pedig egy repülő majom, ami megszerzi az illetékes vérét. 😛 Úgyhogy ne legyenek testvérek, én azt mondom.

Milyen perverz ötlet volt már az, hogy felvette Regina ruháját? Szerintem ez tök gáz. Én ha ilyen hatalmas boszorkány lennék, biztos kis tündérkékkel varratnék magamnak saját ruhát, a saját elképzeléseim alapján. Nem más levetett gönceit hordanám. Minden nap új ruhám lenne. 😛

Hol van Neal?

Rumpi végre előkerült. De ez a Zelena azért annyira nem tűnik erősnek, csak volt egy kis esze, ezért járt eddig túl a többiek eszén. Mégis bezárta Rumpit. Fogva tartja egy földalatti kis cellában. Rumpit. Aki elvileg a mestere volt. Na ne már. Az látszik rajta, hogy megőrült, de akkor is. Szerintem még őrülten is jobb varázsló bárkinél. És mitől őrült meg? Már megint mennyi kérdés…

Henry meg egyre jobban kezd idegesíteni. Főleg, hogy változik a hangja… Ó, és tudjátok még, hogy ki kezdett el zavarni? Belle. Lehet, hogy eddig is ilyen volt, vagy csak bénán írták meg a mostani részben a szerepét, de ő is elkezdett irritálni. De az is lehet, hogy csak irritál, ahogy a színésznő beszél.

Majdnem elfelejtettem: Zelena rátette a kezét Mary Margaret hasára. Vajon ennek is lesz valami következménye?

Nektek hogy tetszett ez az epizód? Mit gondoltok erről a testvérmizériáról?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

