A kis hableány – Élőszereplős mozi készül

Lehet, hogy ez már nem annyira új hír a nap alatt, de nekem új hír, és odáig vagyok meg vissza, mert A kis hableány az én kedvenckedvenckedvenc Disney-mesém azóta, hogy először láttam (szóval már elég régóta…)! Imádom, amikor nézem, végig libabőrös a karom. Kívülről el tudnám mondani, elejétől a végéig, aztán meg a végétől az elejéig.

Úgyhogy ezt nem szabad elrontani! Főleg nem egy béna castinggal. Vagy egy béna sztorival. Ti kiket tudnátok elképzelni a főbb szerepekben?

Csak nehogy olyan sorsra jusson ez is, mint a Hófehér és a vadász. Tudom, hogy mindig ezt hozom fel, de ezt kell felhoznom, mert borzalom volt. Addig még jön a Demóna, talán ráéreznek végre a készítők, hogy mit szeretnénk látni.

A film rendezője egyébként Sofia Coppola lesz. Meglátjuk. Én reménykedek! 🙂

arielle5

Vélemény, hozzászólás?

