Keddi póló #2

Megint kedd van, tök jó, már több mint egy hete üzemel a blog! Azért ez számomra már haladás, olyan régóta szerettem volna blogot, amit folyamatosan tudok frissíteni, és kedvem is van hozzá, és ezzel a bloggal most nagyon jól kijövök. Már csak a hozzászólások hiányoznak, úgyhogy tessék hozzászólni, véleményt nyilvánítani, stb. 🙂

És akkor beszéljünk a pólókról. Ma többel is készültem, mert az egyik, amibe totál beleszerelmesedtem, sajnos jelenleg nem kapható. Ez egy Cowboy Bebop-póló, hihetetlenül jól néz ki és cuki. A közepén természetesen az univerzum kedvenc kutyája, Ein látható. De a többi szereplőre is van bőven utalás. A bal oldali fegyver és a rózsák Spike-ra utalnak. A háttérben a pókerchip és a lenti szívecske Faye-é, a szerencsejáték és a Valentine ugyebár. A jobb oldali fegyver és a bonszai Jeté. Edward utalásai a szemüveg és a paradicsomok. Aztán a szívecske alatt még ott van az űrhajó és természetesen gombákat is találunk a képen.

cowboybebop

Ha a póló oldalán elég sokan kattintanak a Bring Back Design gombra, akár még újra elérhetővé is válhat. Úgyhogy ha tetszik nektek, akkor kattintsatok! 🙂

A másik póló pedig egy csodálatos Csubakka-póló! Találtam egy hihetetlenül klassz oldalt, a SuperHeroStuff.com-ot, és nem tudtam ellenállni ennek a pólónak, annyira cuki, hogy rendeltem is magamnak egyet. Még nem ért ide, de ha megjött, mindenképpen lefényképezem, hogy milyen élőben! De biztos nagyon cuki. ^^

csubi

És visszatérve a honlapra, rengeteg szuperhősös és sci-fis cuccot találni ezen az oldalon, itt még a szállítás se olyan vészes, nekem $6-ot kellett fizetnem érte. Csak érjen ide! Már nagyon várom!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

