Új Demóna előzetes

Itt vinnyogok szinte minden nap, hogy jaj, csak legyen jó a Demóna, erre kapunk egy ilyen előzetest. Hát ha ezek után mégse váltja be a hozzá fűzött reményeket, nem is tudom, mit csinálok. Annyira jónak tűnik ez a két perc, de tudjuk jól, hogy egy hihetetlenül szuper előzetes még nem garancia semmire.

Az előzeteseket elnézve elgondolkodtam azon, hogy néztem-e már magyar szinkron nélkül Angelina Jolie filmet… És szerintem még nem. De lehet, hogy Az utazót angolul néztem Johnny Depp miatt. Nem tudom. 😛 Na mindegy, arra akartam kilyukadni, hogy jó az eredeti hangja.

Új Demóna előzetes” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

