Once Upon a Time S03E14 – The Tower

Ebben a részben realizálódott bennem, hogy mennyire nem szimpatikus nekem a Zelenát játszó színésznő. Az egész feje zavar. Meg a mimikája. Hihetetlen, hogy mennyire képen tudnám vágni. És nem, nem azért, mert gonoszt játszik. Hiszen más is játszott már gonoszt ebben a sorozatban, azoknál nem éreztem ezt.

314_282629

Innentől SPOILER

Az eheti új szereplőnk Rapunzel volt. Kicsit meglepődtem, amikor megláttam, hogy fekete bőrű. Elég furán jött ki. Meg a hozzá kapcsolódó sztori se volt olyan nagy szám. Örülök, hogy kicsit foglalkoztak végre Daviddel, de nem ilyen módon kellett volna. Elég uncsi volt, leszámítva a csuklyás alakot. Én az éjszaka közepén néztem a részt, és arra gondoltam, hogy utána meg kell még néznem valami vidám, nem félelmetes sorozatot, mert rémálmaim lettek volna tőle. 😀 Szerintem tök félelmetes volt. Főleg az, ahogy közlekedett. Mint Samara A körből. Eleinte még abban is reménykedtem, hogy Rumpi az. Sokkal érdekesebb lett volna – Zelena ráuszítja a megbolondult Rumpit a világra. De most nem?

Na és Rumpelstiltskin szála… Megmondom őszintén, hogy nem annyira figyeltem, miről beszél Zelenával, mert már félig aludtam, de simán el tudta volna venni tőle a tőrt. Ott hadonászott vele, csak simán kiüti a kezéből és kész.

Amit nem értettem – mire volt jó Zelenának, hogy megszerezte David kardját? Őt is meg akarja szerezni?

Nem voltak a részben repülő majmok! 😦

Még mindig nem tudunk semmit Nealről. És ha már az ózos sztoriról beszélünk: ki lesz vajon Dorothy? Emma vagy MM és David második gyereke? Én még egy olyan csavart is szívesen látnék, mint Piroska esetében. Itt úgy lenne, hogy a boszi maga Dorothy. Végül is ő lakik egy olyan házban, mint az eredeti történetben Dorothy, még ilyen bunker is van, ami megvéd a tornádótól. De az is lehet, hogy már a kiscsajt is elkapta és őt is bezárta valahová.

Összességében nem voltam elégedett ezzel a résszel, nem jutottunk közelebb semmihez, csak egy tölteléksztori volt, főleg abban az esetben, ha Rapunzel nem szerepel többet. És a sztorija alapján én úgy éreztem, hogy ennyi volt. Nem is tetszett annyira a karakter, hogy szívesen látnám még.

Most nézegetem a hivatalos képeket az epizódból. A képek tanúsága szerint Regina odaadja Harrynek a Once Upon a Time könyvet. De vagy nagyon álmos voltam, és nem tűnt fel a rész nézése közben, vagy pedig kivágták…

Nektek hogy tetszett ez az epizód?

Once Upon a Time S03E14 – The Tower” bejegyzéshez ozzászólás

  1. A sorozatot egy ideje nem nézem (csak 3 részig jutottam, mikor elindult, de ez nem a sorozatot minősíti), de Rebecca Mader a Lostban is szerepelt, és ott nekem se volt éppen szimpatikus. A karaktere az volt, így próbáltam megszeretni, de nem sikerült maradéktalanul… 😀

    • Tényleg, most hogy így mondod, nekem is beugrott a Lostból. 😀 És ott se voltam tőle elragadtatva. Akkor ez a mostani már ilyen tudatalatti dolog lehetett.

Vélemény, hozzászólás?

