The 100 S01E03 – Earth Kills

Nem írtam az előző részről, mert annyira béna volt, hogy még fikázni se tudtam volna élvezettel. A harmadik részt is húztam, halasztottam, és ma végül rászántam magam, hogy megnézzem. Örülök neki, mert visszatért a lelkesedésem, és izgatottan várom a 4. részt.

De előbb nézzük, hogy milyen is volt a harmadik.

A mai napig nem fogom túltenni magamat azon, hogy hogyan nem halt meg ott helyben Jasper, amikor a szívébe vágódott a lándzsa (vagy mi). Az első rész után én bele is törődtem, hogy a kis szerencsétlen karakternek ennyi jutott. De nem, itt a harmadik rész, és még mindig él. Ápolják, elmennek hínárért is, hogy jobban legyen, stb.

Amíg a jófiúk hínárt keresnek, addig a rosszfiúk vadásznak. Majdnem 100-an vannak, múltkor is elég volt nekik egy nagymacska. Nincsenek nagy igényeik. 😛 A mai célpont egy szerencsétlen vaddisznó (-szerűség? ki tudja, nem fordította felénk a pofáját). A vadászatot megzavarja egy kislány, akinek rémálmai vannak, mert kidobták az űrbe a szüleit. Bellamy meg a kezébe ad egy kést, hogy akkor nosza, segíts vadászni!

100-s01e03

Hirtelen a semmiből előbukkan valami fura köd, ami éget, ha a bőrödhöz ér (ez azért annyira nem eredeti). A hínárvadászok egy autóban bújnak el előle, a vaddisznóvadászok pedig barlangokban, kivéve egyet, akit elkap a köd és elég durván helyben is hagyja. Én egyébként teljesen abban a hitben voltam, hogy majd egy lecsupaszított csontváz marad csak a gyerekből, ami azért már aggodalomra adna okot, de nem, sokkal undorítóbb lett szegény. Nem is maradhat ilyen ronda pofával a szép arcú tinik között, úgyhogy átküldik a másvilágra, ne szenvedjen.

Bellamy amúgy kezd egész szerethetővé válni, nem? Ahogy a kislánnyal viselkedett, meg amikor visszamentek a táborba, stb. Kezd megjönni az esze.

Bevetik a szuperhínár főzetet, ami tökéletesen meggyógyítja Jaspert. És a nagy gyógyulás után Clarke és Wells is kibékülnek, mert a lány végre beismeri magának, hogy nem is a gyerek tehetett az apja haláláról.

Még aznap este a kislány, aki végignézte az erdőben az eutanáziát, és már nem bírta tovább a rémálmokat, nyakon szúrja az őrködő Wellst! Egyszerűen kinyírta! Na és ezért vagyok felháborodva Jasperen. Én inkább őt látnám holtan Wells helyett. Nem tudom elmondani, hogy miért. Talán azért, mert Wells teljesen hiábavalóan halt meg.

Remélem, a következő részben a kiscsaj sokat fog szenvedni azért, hogy meghaljon. Azért ez közveszélyes. Pszichopata. Nem tudom, mi a jó szó erre. Na és ezért várom a következő részt. Meg most már jó lenne többet látni a szétháborúzott Földből, nem csak ezt az erdőt. Meg kíváncsi vagyok az ottani emberekre is. És az űrben is történhetne valami, leküldhetnének egy-két felderítőt vagy valami, hogy mégis mi a helyzet, hogy visszajelezzen nekik, hogy tiszta a levegő, lejöhettek ám.

Viszont a 100-akat nem ártana számolni, úgy hullanak, mint a legyek, ebben a részben is négyen meghaltak! Ha részenként kettővel számolunk, az is egy évadban nagyjából 40 fő! Elfogynak, mire elkezdődne a második évad…

Vélemény, hozzászólás?

