Keddi póló #5

Múlt hét hétfőn, azaz már több mint egy hete megérkezett a Csubakkás pólóm, és most látom, hogy a legutóbbi Keddi póló posztban nem is tettem róla említést! Nagyon hamar ideért, és a méret is tökéletes, az volt rajtam a nagy választáskor! 😀 Szóval a SuperHeroStuff le van tesztelve és ötből öt csillagot adok nekik! Bátran rendeljetek tőlük. 🙂

A mai pólónk, illetve pólóink egy etsy shopból valók, ez pedig nem már, mint a The Inklings Reserve. Többféle fandomhoz készítenek pólókat, például Star Trek, Loki, A hobbit, Star Wars, Sherlock, Pacific Rim, Doctor Who, stb. Ami engem igazán megfogott, az a rengeteg Gipsy Danger termék. De most komolyan, akkora poén ez a név! 😀 És ami fontos, hogy nem csak pólóik vannak, hanem táskáik is. Gipsy Danger táska. 😀

hobbit

loki

vader

És most nem csak pólókról és táskákról lesz szó, hanem cipőről is! A Doctor Who-ból eddig nagyjából egy részt láttam, de ez a cipő hihetetlenül jól néz ki! Én simán hordanám! Arról, hogy megnézzem a sorozatot, meggyőzhettek a hozzászólásoknál. 😉

doctorwho

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

