Once Upon a Time S03E16 – It’s Not Easy Being Green

El vagyok maradva egy-két bejegyzéssel, nagyon szar a netem napok óta, úgyhogy ezek nem is lesznek bepótolva, viszont ezen a héten már folyamatosan jövök az epizódjaimmal. 🙂 Még mielőtt rátérünk az OUaT kivesézésére, egy kis SHIELD OFF: Samuel L. Jackson szerepelni fog az évadzáróban! ^^ Meg is lepődtem volna, ha kihagyja…

316_283829

Innentől SPOILER!

És akkor OUaT. Megkaptuk Zelena eredettörténetét, ami alapjában véve egész jól sikerült szerintem, eltekintve attól az apró részletről, hogy a csaj egyszerűen bezöldült a Regina iránt érzett irigységtől/féltékenységtől. Mert azért gyűlöletnek ezt nem nevezném, annyira nem ismerte a testvérét, és azt se felejtsük el, hogy a gyűlölet és a szeretet nagyon közel állnak egymáshoz… Ezt az egész versengést hülyeségnek tartom a részéről. Ettől lesz ő olyan szánalmas, amilyen.

Az egész epizód alatt az járt a fejemben, sőt, már egy-két résszel ezelőtt megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy Zelena Rumpi lánya. Mert azért Cora és Rumpi között szerintem biztos volt valami. És ahogy borotválta a mostohaapját, aztán meg ahogy Rumpi nyakán élezi mindig a tőrt… Nekem ez annyira azt mutatja, hogy itt több van mester-tanítvány kapcsolatnál. Csak lehet, hogy még egyikük se tud róla. Majd előkerül még egy-két levél Corától, vagy valami, és kiderül. Remélem, nem csak én látom ezt bele. 😛

Megvolt Neal temetése, ahol kicsit megint könnyeztem. Milyen már, hogy Rumpi nem lehetett ott?! Fúj, egyre jobban utálom Zelenát!

Regina és Robin románca alakulgat, remélem, ezt nem fogja Regina elszúrni! Amit nem értek, az az, hogy amikor Zelena megpróbálta kitépni az ő szívét, ő miért nem próbálta meg kitépni a bosziét? Vagy ő is olyan gyakorlatias, hogy harcba nem viszi magával a szívét? Azért egy próbát megért volna.

Annyira bírom, amikor Hófehérkéékre úgy utal Regina, hogy Charmingék. 😀 Olyan poén.

És némi információ a könyvről! Bizony, az Ébredés című regény Odette Beane-től magyarul is meg fog jelenni egészen pontosan április 11-én! Én már megrendeltem, a szukits.hu-n 50% kedvezmény van rá még mindig, bár SW-s regényekkel együtt rendeltem, úgyhogy csak május végén fogom megkapni. De amint megkapom, elolvasom, és írok róla! 🙂

Ahhoz mit szóltok, hogy Kör Bubi is csatlakozik az anyasorozat szereplőihez? A Wonderland kaszája engem nem lepett meg, én egy vagy két rész után abbahagytam, mert nagyon béna volt…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

