The 100 S01E04 – Murphy’s Law

Finn-nek olyan jó haja van, legszívesebben beletúrnék, mint ahogy egyszer a Gilmore Girlsben Lane tette. 😀 Örülök, hogy ebben a részben végre kicsit többet szerepelt.

És akkor innentől SPOILER! 🙂

the100source_season1_stills_104_0003

Én őszintén meglepődtem, hogy Charlotte még él, mert abban bíztam, hogy a következő őrségváltásnál ott találják majd Wells holtteste mellett. De nem. Elmenekült a kis gyáva. És ügyesen a kreténfejű Murphyre kente az ügyet. Annyira bíztam benne, hogy sikeres lesz az akasztás, de nem. És voltak, akik hajtóvadászatot rendeztek vele a kiscsaj után. Nem is tudom, ki az elmebetegebb, Charlotte vagy Murphy. Mindkettőnek elgurult a gyógyszere. Ami magyarázat arra, hogy nem véletlenül zárták be őket odafent.

Ha Bellamynak lett volna egy csöpp esze, akkor még a hajtóvadászat előtt azt mondja, hogy üljünk le, találjunk ki törvényeket, és aszerint büntessük meg Charlotte-ot, és persze Murphyt is, mert ő meg úgy bánt a többiekkel, mintha rabszolgák lettek volna – kicsit se volt belemagyarázós, amikor a rabszolgahajcsárt játszotta, és ráadásul fekete gyerekkel tette, amit tett. Örülök, hogy száműzték, de még ezt is kevésnek érzem. A vége majd az lesz, hogy egy-két tini kiszökik hozzá, vagy folyamatosan ellátják bentről kajával, stb. Ő meg közben csatlakozik a földiekhez és letarolják a tábort.

Visszatérve Charlotte-ra. Amilyen szerencsém van, ő sem halt meg.

Annyira nem lepett meg, hogy Ravennek és Finn-nek köze van egymáshoz. Az már más kérdés, hogy itt a szerelmi háromszög végre nem úgy alakul, hogy két pasi nyáladzik egy csaj után, hanem két csaj egy pasi után! 😀 Egyelőre nem tudom eldönteni, hogy a két lány közül kinek drukkoljak.

Ó, és tartozom egy vallomással: nem ismertem fel rögtön az első részben Henry Ian Cusickot! El se akartam hinni, amikor megláttam a nevét a szereplők között. Ennyire régen volt már a Lost? Mindenesetre így nem tudom utálni Kane-t. Bármennyire is utálni kéne. Utálom helyette Murphyt. 😀 Mekkora poén már a cím!

Kezd azért beindulni a sorozat, örülök, hogy a borzasztó második rész után nem hagytam abba. Főleg, hogy most Raven is lemegy a Földre. Kíváncsi vagyok már a következő epizódra! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

