The 100 S01E06 – The Sister’s Keeper

Annyira nem volt izgalmas ez a rész, mert amire én kíváncsi voltam, arról már megint nem volt szó. De beszéljünk arról, aminek azért örültem.

Innentől SPOILER!

1x06

Nagyon örültem neki, hogy Octavia sztoriját rögtön folytatták, és nem kellett még egy-két részt várni arra, hogy mi lett vele azután, hogy találkozott a vademberrel. Ez azért jó, mert egy-két résszel ezelőtt szóba került, hogy Bellamy lőtte le az első részben a kancellárt, AMIRE-ÉN-TOTÁL-NEM-EMLÉKEZTEM! Persze ezt felírom annak a rovására, hogy a sorozatok legelső epizódjából később szinte semmit se tudok felidézni, szégyenkezve vallom be azt is, hogy annak idején nekem nem esett le első pillantásra, hogy Mary Margaret az Hófehérke. Annyira lefoglalt, hogy hogy lehet egy ilyen fülekkel megáldott nőnek ilyen hülye frizurája, hogy nem raktam össze a dolgot… Na mindegy. Jó, hogy ez a lövöldözés előjött, Bellamyt is jobban tudom ide-oda helyezni magamban.

Visszatérve Octaviára. A földi vadember miért nem beszélt? Nem értette, amit a lány mondott? Akkor a saját nyelvén mondhatott volna valamit. Vagy a száz év alatt kiveszett volna a beszéd? Nem hiszem… Egész végig azt vártam, hogy megszólaljon! Octavia kapta a legjobb szálat! Az első részben végig azt vártam, hogy mikor fog végre meghalni a csaj, de most már kezd érdekelni az ő története is.

Annyira jók voltak a visszaemlékezések. Persze Octavia születése kicsit váratlanul ért, meg az egész jelenetnek a névadós része volt csak jó. Jó megtudni ilyen háttérsztorikat, és még Jasper is feltűnt. Azt vártam egyébként, hogy több már ismert fiatal is feltűnik majd a visszaemlékezésben, mert valljuk be, nincsenek ott olyan sokan, hogy ne ismerjen mindenki mindenkit. Az egyik írásomban már említettem, hogy kezdem megkedvelni Bellamyt, és tényleg, ez a folyamat még mindig tart, nem indult el a negatív irányba.

Miután megnéztem a részt, akkor döbbentem rá, hogy nem volt benne Murphy. Szerintem ő került az egyik legérdekesebb szituációba, annak ellenére, hogy rühellem a karaktert, kíváncsian várom, mihez kezdenek majd vele. Mert biztos vagyok benne, hogy látni fogjuk még őt.

Ez a Raven-Finn dolog nem tetszik. Külön-külön kedveltem őket. Most meg Raven ott bőg, mert a srác megcsalta. Én ennél sokkal keményebbnek képzeltem őt. Na meg most miért Clarke-on tölti ki a dühét? Előbb Finnt kellett volna elővennie, nem őt. Tudjátok, kivel tudnám elképzelni Ravent? Bellamyval. 😉 Ti mit gondoltok?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

